Op werkdagen voor 12:00 besteld, dezelfde avond in huis
Smart home installatieservice
Bereikbaar op +31 73 762 0 762

Bezorgen en ophalen


Wil je een supersnelle levering? Maandag t/m vrijdag vóór 12 uur besteld, 's avonds in huis.

Wil je je pakket supersnel in huis hebben, selecteer dan onze SameDayDelivery service van Trunkrs. Bestel je op werkdagen voor 12.00 uur 's middags en zijn alle producten op het moment van bestellen op voorraad, dan ontvang je je pakket dezelfde avond nog. Dit is meestal tussen 16.30 en 22.00 uur. Door drukte of andere externe factoren kan het voorkomen dat de beloofde datum of tijd niet gehaald wordt. Trunkers levert niet op zaterdag en zondag. Bestel je op zaterdag of zondag, dan wordt je bestelling maandagavond geleverd. Deze service is niet beschikbaar als je op één van de Waddeneilanden of buiten Nederland woont.

Wil je een snelle levering?

De tweede optie is levering via DHL. Bij DHL leveringen geldt: als je op werkdagen voor 16.00 uur bestelt, dan wordt je pakket dezelfde dag verstuurd. Dan heb je het pakket meestal de volgende dag binnen. Door drukte of andere externe factoren kan het voorkomen dat de beloofde bezorgdatum niet gehaald wordt.

Ik wil het pakketje graag ophalen in de winkel, kan dat?

Jazeker! Onze winkel is gevestigd: Gasstraat-Oost 14B in Oss. Je bent van harte welkom om je bestelling bij ons op te komen halen. Als je een bestelling plaatst, kun je bij bezorging kiezen voor "ophalen in de winkel". Let er wel op dat producten pas gereserveerd worden als ze betaald zijn. Indien de producten op voorraad zijn, zorgen wij ervoor dat de bestelling voor je klaar staat.

 

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Voor Nederland: de verzendkosten zijn 5,95 euro. Als de bestelling boven de 100 euro is, dan betalen wij de verzendkosten voor jou.

Voor België: de verzendkosten zijn 6,95 euro. Als de bestelling boven de 120 euro is, dan betalen wij de verzendkosten voor jou.

Voor overige landen: De verzendkosten hangen af van het land, waar de bestelling naartoe gezonden moet worden. Dit is zichtbaar, nadat je het adres hebt ingevuld bij het afrekenen.

Mijn pakket is niet geleverd, wat nu?

Zodra we jouw pakket hebben overdragen aan onze bezorgdiensten, zijn de bezorgdiensten verantwoordelijk en zullen zij er alles aan doen om elk pakketje op tijd te bezorgen. Helaas komt het voor dat door drukte of externe factoren een pakketje later geleverd wordt. Je kan middels de track en trace zien waar het pakketje is. Heb je vragen over de bezorging, dan kan je het beste contact opnemen met de bezorgdienst, waarvoor je gekozen hebt. Mocht dat niet lukken, dan kan je contact opnemen met ons op werktijden (9.00-17.00): 073-7620762. En na werktijden via de mail: servicedesk@robbshop.nl.