Voor 12 uur besteld, dezelfde avond in huis.
Op werkdagen voor 12:00 besteld, dezelfde avond in huis
Smart home installatieservice
Bereikbaar op +31 73 762 0 762

Bestellen


Hoe plaats ik een bestelling?

  • Plaats je gekozen product(en) in het digitale winkelmandje.
  • In het winkelmandje zie je een overzicht van je product(en).
  • Druk op de button om naar de kassa te gaan.
  • Vul je gegevens in of log in als je al een account bij ons hebt.
  • Accepteer de Algemene voorwaarden.
  • Kies je gewenste betaalmethode .
  • Kies je gewenste bezorgdienst.
  • Betaal via jouw gekozen betaaldienst.
  • Je bestelling is compleet en wij gaan voor je aan de slag.

Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen of betalen, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op, dan kijken wij hoe we je verder kunnen helpen. Buiten kantooruren via de mail of de chat. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via de telefoon of buiten kantooruren via de chat of mail. Dan gaan we kijken of we dit voor je kunnen regelen. Als het pakketje al met de bezorgdienst mee is, kan dit helaas niet meer.

Wat gebeurt er als een van mijn producten niet op voorraad is?

Wanneer er in het overzicht van je winkelmandje staat dat een product niet op voorraad is, dan komt je gehele bestelling automatisch in de "backorders". Dit betekent dat we de bestelling pas naar je toe kunnen sturen als we het product weer op voorraad hebben. Als je meerdere producten besteld hebt en alvast een deel van je bestelling wilt ontvangen, laat ons dit weten. Dan maken we een betaallink voor je aan voor de extra verzendkosten. Na betaling hiervan, sturen we de producten, die op voorraad zijn, als deellevering meteen naar je toe.

Ik heb een vouchercode gekregen, hoe kan ik deze gebruiken?

Deze kan je in het winkelmandje in het daarvoor bestemde vakje invullen en dan op het vinkje ernaast bevestigen. Wanneer de code het niet doet, check dan of er in het begin geen spatie staat. Het systeem ziet dit als een onderdeel van de code en de code bevat nooit een spatie. Mocht de code dan nog niet werken, neem dan contact met ons op. Buiten kantoortijden kan dit via email of chat.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Als je een account bij ons hebt, kan je daar al je bestellingen en facturen vinden en eventueel downloaden.