Klik op onderstaande button om direct een retour in te dienen
Retourneren en Garantie
Hoe vraag ik een retour aan als ik een product niet naar verwachting is?
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling niet wilt hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourkosten naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, stuur het product dan naar ons toe met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na binnenkomst van je retour terugstorten, mits het product in goede orde ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we waardevermindering op het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Het product is defect, heb ik recht op garantie?
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Wat gebeurt er nadat ik een retour of garantie aangevraagd heb?
Je krijgt binnen een dag per mail een bevestiging van jouw aanvraag.
Je kan dan een retourlabel aanvragen om het pakketje naar ons terug te sturen. (gratis als dit een garantie betreft) Wij verwerken bij binnenkomst jouw retour, dit kan bij drukte maximaal 10 werkdagen duren.
Ik wil een product ruilen, kan dat?
Dat is geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met servicedesk@robbshop.nl. Meestal is het handiger om het product te retourneren in de 14 dagen bedenktijd, dan krijg je het bedrag gecrediteerd en kan je een nieuw product bestellen.
Wat kan ik doen als ik een klacht heb?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar servicedesk@robbshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zie hier onze algemene voorwaarden.