• Uitstekend advies
  • Voor 16.30 uur besteld vandaag verstuurd
  • Altijd bereikbaar (+31 73 762 0 762)
  • Maandag koopavond
Swipe to the left

FIBARO Intercom - Klantreview

27 december 2017 1603 keer bekeken 4 reacties

FIBARO intercom | Klantreview

Onze klant Michel van Duuren heeft één van de eerste FIBARO intercoms gekocht en getest. Hierbij een kort verslag.

"Na 2 jaar wachten ben ik blij dat de Fibaro intercom er is. Hij ziet er mooi uit. Ik heb de Fibaro intercom opgehangen en geïnstalleerd. Wat mij gelijk opviel was de afmeting van de inbouw doos achter de intercom die ik in de muur moest inbouwen, die vindt ik erg groot 65mm x 75mm. Het aansluiten van de utp kabel kan niet doormiddel van een stekker maar je moet de draden zelf in de connector doen. Voor de prijs die je moet betalen voor de intercom vind ik het een misser dat er maar een sd kaart bijgeleverd wordt van 4 gb. De 180 graden camera geeft duidelijk en scherp beeld. De speaker en de microfoon zijn van goede kwaliteit, je kunt elkaar goed verstaan. In de plug-in van de hc2 is de functionaliteit nog beperkt maar in de intercom app heb je een hoop mogelijkheden. Ik hoop dat Fibaro de functionaliteit in de hc2 nog uitbreidt en nog een app voor Android maakt. Al met al ben ik zeer tevreden met de intercom hij was het wachten waard. Als je nog vragen heb dan hoor ik het graag."

FIBARO intercom

Afbeelding 1 : Hoe ziet de FIBARO intercom eruit in de app

FIBARO Intercom | Beeld

Afbeelding 2 : Het beeld van de FIBARO Intercom

FIBARO intercom | montage

Afbeelding 3 : FIBARO intercom gemonteerd op muur


Lode 28 december 2017 at 18:15
Voor die prijs vind ik het maar een belabberd beeld.
Bas 2 januari 2018 at 12:29
Leuk, maar ik vind de prijs niet te verantwoorden. Mijn wensenlijst is nog erg lang, maar vanwege de prijs komt deze er zeker niet op.
kevin 3 januari 2018 at 00:38
Ik heb deze al heel lang op de planning staan, zijn meerder systemen die erg prijzig zijn. maar bij het zien van deze prijs vraag ik mij af waar fibaro mee bezig is. Dit is rond uit belachelijk, aangezien hij ook nog eens werk zoals elke intercom via ethernet. jammer dat ik zo lang heb gewacht, anders had er vorig jaar al een aan de deur gehangen. Hier slaat fibaro behoorlijk de plank mis.
de Wit 8 januari 2018 at 21:46
Ik heb zelf een paar maanden geleden een Doorbird D202 aangeschaft. Ik kon niet langer meer wachten op de fibaro. Maar na het zien van de vraagprijs, ben ik dik tevreden met dit apparaat! Beetje 400 euro extra betalen voor marketing. Hoe verzin je het!
 
Klantenservice telefoonnummer

+31737620762
ma-vrij: 10:00-17:00 en za 10:00-15:00

 
Adres

Gasstraat Oost 14A 5349 AV Oss Nederland

Google maps